غير مصنف

كان في ولد وبنت خالتو كانو الاتنين في سن بعض عندهم 18 سنة

الجزء السابع من قصه اسراء و محمدبعد اما وصلت بجمالها و دخلت ليه جوه و اتخدع ف جمالها اصلو دكتور خرفان كل همو فلوس و شهوته، و مش همو بنات الناس ولا حړام ولا حلال لا و بيساوم البنات ع شرفهم ميعرفش ان ربك مش بيسيب ربك بالمرصاد ، يضرب الظالمين بالظالمين و كلو بعدلودخلت و قعدت ووهو فاكر زى م فاكر ، اختفت الابتسامه منها زى مقولت لدرقه ڠـل ما استطيع وصفها ف كلاماتى ، و الچن ف ضهر الدكتور الفاسد ، بخطوات بقا من ضهرو لامامو و ف صوره انسان ،الدكتور اختفت الابتسامه وراها الشهوه و بصوت تخين ،-

انت مين و دخلت هنا اذا

ىردت اسراء_

لا يا دكتور ده موضوع طويل بس مش ده وقتو دلوقت فيه حسابات لازم تخلص دلوقت ، فاكر اول يوم شوفتك فيه قولت ايه فاكر ، انا فاكراها بالحرف

( ايه يا عثل هى اول مره ولا ايه ، طيب م نخليها مره كماان )

ايه يا دكتور نسيت ولا مكنتش عجباك ولا ايهفين ابتسمتك فين كلامك ، فين نفسك الى كان زى العفن ، فين كل دهو لسه بيتحرك الدكتور من مكانو و بيقولانتى فاكره ي شاطره انتى و الى ومعاكى ده هتعرفى تعملى ايه دلوقت انتى مش عارفه انا مين ، اصل هو لسه ميعرفش ان الى معاها ده شكل انسان بس هو مش انسان ، ميعرفش الى هيحصلو و لسه بيتحرك ع المكتب يرن الجرس للممرضه الى بره ، اصلا برضو ميعرفش انو جنى و وهو داخل حجب النظر عن الممرضه عشان متشوفش اسراء ووهى داخله ، و فجأه الچن اتحول لشكلو الحقيقى للدكتور و هنا الدكتور كان ف زهول من المنظر و الرهبه ، و جسمو اتشل تماما عن الحركه الا نظرو و سمعو ،قالت اسراء_

انا هخليك تندم ع اليوم الى اتولدت فيه و اليوم الى شفتنى فيه هنا ، مش ده السرير الى عملت معايا فيه ، هيكون نفس المكان الى هنتقم منك و اريح الناس من شرك فيهباصت اسراء للچن و قالت يوديه ع السرسرو هو ف مكانو من غير حركه الدكتور اتنقل ع السرير و طلبت ينفتح رجليه عن بعضها مثل الوضع الى هى كانت فيه و قد تم بالفعل ، قامت اسراء طلبت من الچن ينده ع الممرضه بصوت الدكتور و يطلب منها من ورا الباب انها تقفل العياده ووتمشى عشان جاى ناس ف قمه الاهميه ف تمشى هى من غير م تدخل عليهم ، و تم بالفعل و نفذ الچن طلب اسراء

و الدكتور مثل الطفل مش عارف يعمل حاجه ولا يتحرك ، قربت منو اسراء و نظرت ليه نظره و ماسكه المشرط لدرجه الدكتور جسمو ساب و قاضى حاجته ف مكانو شالت البالطو ووالبنطال و ابتدت تقطع ما بين رجليه بكل وحشيه و اتنزعت منها كل معالم الانوثه ، اكتملت من انتزاع ما قد بدأت به ثم انتزعت اظافر رجليه ، ثم قطعت صوابع رجليه ، ثم انتقلت ع جلد جسمو و شوهت ما تبقى منه سليمولاكن نسيت حاجه ، ان الدكتور بيطلع ف الروح خلاص

، نظرت للجنى قالت متخلهوش يموت ،رد الچن

– مش بايدى ي اسراء دى مش بأيدى

بصت للدكتور بخۏف و قالت انت الى وصلتنى لكده لما اتفقت انت و محمد علياالفت اسراء للچن متخلهوش يموت متخلهوش يموت

رد الجنى

استنى ي اسراء ، انتى خلصتى كده اخدتى حقك منو ، قالت اه خلصت ، راح مرجعها لورا و طلع ماده سوداء و حاطها ف اذن الدكنور ثم عيناه ،ثم اطرافو ، ثم باقى الجسم ،ثم جمع ما تم قاطعو من اسراء و جمعو ع الدكتور ثم اخرج ڜئ ما من فمه و القاه عليه

و توجه هو و اسراء نحو الخارج و هى لم تنطق كلمه واحده و اذ بالغرفه تشتعمل بنار رهيبه لعدم معرفه سبب الوفاه و كأنها ماس كهربى و ذهبت اسراء مع الجنى و روحت البيت ، بعد اما ارتاحت ظهر الچن ووقال ها ي اسراء نفذت طلبك و كل طلب ليه طلب قصادو زى م اتفقنا و طلبى الجااى انك تيجى معااياا
لتكملة القصة اضغط الرقم 8 في السطر التالي 👇

موقع كامسترو للسياحة العالمية من أفضل المواقع فى مجال السياحة انصح بزيارتة .
الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى